Viral van de week: Hoe een woord meer zegt dan duizend beelden

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Mamba Forever
Nike

Door: Social media bureau Dorst & Lesser

Er komt geen beeld aan te pas en toch is de IGTV-content van Nike over wereldster Kobe Bryant de video die deze week de meeste indruk op ons maakte. De video bestaande uit slechts geluid en witte letters op een zwarte achtergrond, over het leven van de basketballer raakt, recht in het hart. Twee minuten lang. En dat de video niet niet alleen ons kippenvel bezorgde, dat bewijst de teller die inmiddels op 1,7 miljoen views staat.

Mamba Forever.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van succesvolle social media strategieën en impactvolle content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie