10 ijskoude inhakers van merken en bedrijven op het winterse weer

Het meest opmerkelijke werk op sociale media, door The Best Social Media.

Nederland krijgt na lange tijd weer eens te maken met gevoelstemperaturen die flink onder het vriespunt liggen en bijna overal in het land ligt een dik pak sneeuw. Dit zijn ook merken en bedrijven niet ontgaan en komen dan ook met een aantal zeer 'koele' inhakers op het winterweer.

Advertentie
advertisement

Misschien een goed idee om de komende tijd skiënd naar het werk te gaan.

Bol.com Ski's

Albert Heijn zorgt sinds jaar en dag al voor de finishing touch op je sneeuwpop.

Albert Heijn

Anders heeft EasyToys nog een alternatief waar je het warm van kan krijgen.

EasyToys

De een schept deze dagen heel wat sneeuw en de ander...

Jumbo

Dit keer te zien in 3D en met ook nog eens met levensechte effecten.

Pathe

Toch wel heel handig zo een mondkapje met deze ijskoude wind.

HEMA

Op wintersportvakantie gaan is misschien niet heel slim, maar hopelijk maken deze winterse taferelen nog wat goed.

TUI

En wordt het daarna glühwein of toch maar een biertje?

Heineken

Maar als het smelt kan het net als sneeuw voor een aardig zooitje zorgen.

G'Woon

Want zoiets als teveel slagroom bestaat voor Chocomel duidelijk niet.

Chocomel

The Best Social Media

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel over merken op social media, dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

Plaats als eerste een reactie

Advertentie