Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven pakken uit met kleurrijke inhakers op de Pride Week

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Pride 2021

De Amsterdam Pride Week is in volle gang. Tijdens deze week wordt er aandacht besteed aan de LHBTIQ+ gemeenschap. Iedereen mag zichzelf zijn en niemand zou dit hoeven verbergen. Veel Nederlandse bedrijven denken hier hetzelfde over en dus wordt er weer volop ingehaakt.

Om te beginnen met Gorillaz en hun (P)rider

Ook ABN Amro blijft niet achter. Ze maken het persoonlijk, met dit verhaal over Eric.

T-mobile steunt samen met Stichting Join Us de jongeren in de LHBTIQ+ gemeenschap

En ook bij Vodafone kan iedereen zichzelf zijn.

Bij Spotify is de Pride niet maar voor een bepaalde tijd

Mocht je graag iets in het thema kijken deze week, ben je bij Universal aan het juiste adres

Coca Cola toont waar zij voor staat.

Hoewel de geschiedenis misschien niet even vrolijk gekleurd is, is dat deze week gelukkig anders.

Ook HEMA laat zien een voorstander te zijn van diversiteit.

Dit beeld van Schiphol zegt meer dan genoeg.

Bij de Bijenkorf kleuren deze week de vlaggen ‘regenboog’.

De politie blijft zich constant inzetten voor de veiligheid van mensen uit de gemeenschap.

Rabobank steunt niet alleen verschillende clubs, maar ook de LHBTIQ+ gemeenschap.

Dé Nederlandse vliegtuigmaatschappij vliegt deze week in stijl.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sandra Jongerden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in