Being There wint Amstel pitch

Amstel heeft Being There verkozen boven Etcetera en Joe Public in de pitch die Heineken Nederland in het voorjaar uitschreef.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Het bureau is vernieuwend en heeft de strategische en creatieve kracht en de cultuur die bij Amstel past.’ Met die woorden verklaart Amstel de keuze voor  Being There als zijn nieuwe lead agency.

Jetske Freeve, Marketing Manager Amstel: ‘De afgelopen maanden heeft Amstel voor deze intensief samen gewerkt, zowel op strategie als inhoud was het niveau altijd hoog. Being There heeft ons overtuigd; met dit bureau als lead agency willen wij onze aangescherpte merkpositionering verder vorm geven en een volgende stap met het Amstel-merk zetten. Ik kijk enorm uit naar een succesvolle samenwerking met Being There.’

Olivier Koning, Managing Director Being There: ‘Het is voor ons als bureau een droom die werkelijkheid wordt. We hebben de afgelopen twee jaar keihard gewerkt om van een activatiebureau een bureau anno nu te worden. Dat we nu samen met het Amstel marketingteam aan het tweede biermerk van Nederland mogen gaan bouwen, is fenomenaal.’

De komende maanden gebruiken Amstel en Being There om het creatieve werk en de werkwijze tussen Being There en de andere bureaus waar Amstel al mee samenwerkte verder vorm te geven.

Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.

De werd begeleid door 3MO.

Heineken Nederland was sinds op zoek naar een nieuw bureau voor Amstel, nadat de samenwerking met Doom & Dickson was stopgezet.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie