Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com vraagt op Twitter om boek te omschrijven en ontvangt scherpe reacties

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
never ending story

Bol.com is met hun 'Gerda van accounting' een levende marketinglegende op sociale media.

Afgelopen week twitterde Bol met de vraag om je favoriete boek zo slecht mogelijk te omschrijven. Dat leverde veel leuke reacties op, plus nog zelfs een kleine strijd met de Efteling.

 

Bol.com vroeg aan de mensen op twitter om hun favoriete boek te omschrijven.


We beginnen meteen heel gruwelijk.

 

Wie er in dat pak verschuilt zit, kun je door middel van deze video waarschijnlijk wel raden. 

 

Een kleine referentie naar de bekende ‘MAND’ internet video.

 

Frits doet het op zijn eigen manier.

 

Een passief agressieve reactie.

 

Je weet wel, wat ze daar verkopen.

 

Dit boek vergeet je gelukkig niet zo snel.

 

Een beetje zelfspot kan ook geen kwaad.

 

Wij wachten de verfilming nog even af.

 

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Persijn van der Jagt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in