Bram Krikke brengt Krikkies op markt, 'lekker corny en beter dan chips'  

Social-mediapersoonlijkheid samen met Natwerk, Content Icons en SureShot

Bram Krikke in de Krikkies

'Een ware run' en een nóg grotere hit dan gehoopt. Een week na de lancering van het nieuwe 'beter-dan-chipsmerk' Krikkies van radio-dj en social-mediapersoonlijkheid Bram Krikke wagen de initiatiefnemers er nog maar een persbericht aan. 

De Krikkies zijn een hit op sociale media melden de initiatiefnemers, reclamebureau Natwerk, distributeur SureShot (onderdeel van de Bickery group) en influencermarketing-agency Content Icons. De schappen bij de Jumbo zouden al leeg zijn. Andere retailers hebben zich inmiddels al gemeld om de Krikkies in het assortiment op te nemen.

'Creatieve vrijheid versterken'

Natwerk en Matteo Lo Prete (eigenaar: SureShot) brachten al eerder samen producten op de markt waaronder Bello Limoncello. Ook heeft Natwerk vorig jaar een eigen Febo-franchise geopend in de Rozenstraat.

Natwerk wil met het ontwikkelen van eigen producten de creatieve vrijheid binnen zijn creatieve afdeling versterken, zegt ceo Reinier Streures. 'Naast dat het een interessant businessmodel is, leert het je ook veel over de weg die een product aflegt, waardoor we onde klanten ook weer goed kunnen adviseren.'

Krikshots

Bram Krikke noemt zijn krikkies chips met een twist: 'Krikkies zijn maischips met een beetje kaas en een beetje Krikke. Het is eigenlijk een zak vol uitdagingen en spelplezier. Een zak vol maisballen voor trickshots, of beter; Krikshots.'

De Krickshots zijn onderdeel van de marketingcampagne en omvatten 20 spellen die zijn bedacht waarmee je de Krikkies op de meest creatieve manier in je mond kan laten landen. De spelletjes zijn te vinden op de social kanalen van Bram Krikke.

Krikkies zijn verkrijgbaar bij alle Jumbo's in Nederland en op Krikkies.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie