Van deze 8 fietswoordgrappen van Bol.com krijg je spontaan een slappe band

Woordgrappen luisteren nauw, maar bij Bol.com zijn ze geoefend. Het meest opmerkelijke werk op social volgens The Best Social.

Woordgrappen zijn zo flauw, maar toch kunnen we er geen genoeg van krijgen. Ook Bol.com weet daar altijd goed op in te haken. Nadat ze in een tweet een fiets-woordgrap maken, is het hek van de dam. 

Advertentie
advertisement

Bol.com begint met deze tweet.

Wat voor Bol natuurlijk de uitgelezen kans is om woordgrappen te maken.

Ze fietsen zo door de grapjes heen.

Welk fietsonderdeel is nog niet geweest?

Met of zonder dynamo?

Daar is geen fietsenmaker bij nodig.

Tot slot wordt de grap met deze tweet weer de schuur in gefietst. 

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Persijn van der Jagt. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie