De vernieuwingsdrang van Budweiser, Swapfiets, Felyx en Basic-Fit

Julie Yufe (Budweiser), Erica van Vonderen-Hahn, Steven Uitentuis (Swapfiets) en Quinten Selhorst (Felyx) op het Grote Marketing Congres.

Julie Yufe, vice president marketing Europe van Budweiser, is een van de keynotes op het Grote Marketing Congres dat op 5 november plaatsvindt in het Concertgebouw in Amsterdam. Niet alleen spreekt zij over hoe Bud Heineken van de troon wil stoten, ook deelt zij ervaringen over het inhouse bureau dat InBev eerder dit jaar is begonnen. 

Tijdens het Grote Marketing Congres, hét leidende evenement over marketing met impact, delen topmarketeers hun best practices en maken zij je deelgenoot van de noodzaak om in te spelen op veranderingen in de markt.

De dag start met de resulaten van de Grote Marketing Enquete van Adformatie en DVJ Insights waarin de grote marketingtrends van het komende jaar uiteen worden gezet. 

Onder leiding van dagvoorzitter Diana Matroos gaan Swapfiets-oprichter Steven Uitentuis en Felyx-oprichter Quinten Selhorst in gesprek over disruptieve business modellen en over hoe je data en technologie voor je laat werken als marketeer. 

Marketeer of the Year Raymond Cloosterman (Rituals) en Marketing Talent of the Year Erica van Vonderen-Hahn (Basic-Fit) vertellen vanuit hun eigen perspectief hoe je een sterk groeiend bedrijf blijft vernieuwen. Ben Tiggelaar deelt wat er nodig is voor echte verandering en hoe je een organisatie in beweging krijgt.

Tijdens verschillende expertsessies wordt een deepdive genomen in marketingspecialismes die de marketeer van vandaag nodig hebben, zoals data & insights, neuromarketing en samenwerkingskills. 

Advertentie
advertisement

24Festival

Het Grote Marketing Congres wordt voor de negende keer georganiseerd door Adformatie, BVA en VEA. Het congres is onderdeel van 24Festival, het event van de Nederlandse marketing en communicatie-industrie, waar ook 24Academy en de Effies onderdeel van zijn. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie