Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com deelt een challenge op Twitter en de webcare stelt niet teleur.

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Laptop met papier en koffie

Bol.com is inmiddels een begrip op social media. En dat ze het vak niet verleerd zijn, bewezen ze afgelopen week maar weer eens toen ze helemaal viral gingen. Een tweet met een simpele vraag, leverde een enorme hoeveelheid reacties op. De webcare-medewerkers van bol.com deden er nog een schepje bovenop.

Bol.com plaatste deze vraag op Twitter.

Al snel stroomden de eerste boektitels binnen, waarbij deze reactie natuurlijk niet kon ontbreken.

Zo krijgen veel boeken ineens een hele andere betekenis.

Sommige boeken leken wel gemaakt voor deze challenge.

Bol.com had dan ook reacties met een goede dosis humor klaar staan.

Gelukkig waren er ook boektitels die eigenlijk heel normaal bleven

Andere titels riepen ook bij Bol.com vraagtekens op.

Mocht je je even iets minder voelen, dan weet Bol.com precies wat te zeggen.

Maar ook voor advies kan je Bol.com zeker een bericht sturen.

Van een grapje hier en daar zijn ze niet vies.

Het team bij Bol.com weet erg goed hoe ze hun volgers tevreden moeten houden.

Klanten zullen dan ook niet teleurgesteld worden.

En hierdoor zal Bol.com erg hoog scoren op hun Customer Service.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sandra Jongerden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in