Overslaan en naar de inhoud gaan

Efteling-webcare steekt weer in blakende vorm sinds de heropening

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Header

De Efteling heeft eindelijk de deuren weer mogen openen voor publiek. Naast de fysieke opening, is het pretpark ook nog steeds actief op social media. Op Twitter doet de Efteling haar uiterste best om de bezoekers bij het pretpark te betrekken. 

1. Zelfs ongerelateerde berichten worden door de Efteling opgemerkt.

2. Wat beesten hier en daar zijn erg herkenbaar voor het pretpark.

3. Netflix beloofde een kijktip.

Waar de Efteling uiteraard dankbaar gebruik van maakt.

4. Er komen weleens vreemde dingen voorbij op het internet...

Een bezorgde voorbijganger besloot de Efteling te contacteren.

5. Soms is het lastig om ware liefde te vinden...

Gelukkig heeft de Efteling voor alles een oplossing.

6. Tot slot hebben sommige vragen slechts een kort en krachtig antwoord nodig.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in