George Baker speelt de hoofdrol in campagne voor verse broodjes van Lidl

De broodjes van de supermarktketen worden aangeprezen met het liedje ‘Lidl Brown Bag’

Deze keer zingt George Baker niet over een 'little green bag', maar een 'brown bag' van Lidl. In deze reclame prijst hij de verse broodjes van de supermarktketen aan met een nieuwe versie van deze oude hit.

Lidl heeft sinds kort in vrijwel elke supermarkt een afbakafdeling, waar je elk moment van de dag warme, vers afgebakken broodjes kunt kopen. Met de nieuwe campagne (bureau: Joe Public) zet de winkelketen deze afdeling in de schijnwerpers.

Oude bekende
De Duitse supermarktketen is niet de eerste die een 'oude bekende' inzet voor een campagne. Amstel Ongefilterd ging onlangs aan de slag met Golden Earring-drummer Cesar Zuiderwijk en Bavaria strikte voormalige stervoetballer Diego Maradon. Denk verder aan Bonnie St. Clair in Bob jij of Bob ik? en Barry Hay voor Eyewish.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Jorieke de Vries en Anniek Evers
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producers: Sarah Giliam en Merel Groenenboom
Creatie: Edward Romunde en Antoine Houtsma
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Antoine Houtsma
Producer: Maarten van Hemmen
DOP: Luc Brefeld
Edit: Gert-Willem Visser
Post production: The Ambassadors
Geluidsstudio: Top Format
Music Supervision & Re-recording: Amp. Amsterdam
Creative Director Amp. Amsterdam: Diederik van Middelkoop
Zang: George Baker

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie