6 bedrijven die razendsnel inhaakten op de versoepelingen na de persconferentie

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De laatste persconferentie bracht goed nieuws voor velen, nadat bleek dat er aardig wat versoepelingen aan zitten te komen. Ondanks dat het volgens Mark Rutte helaas nog geen tijd is voor bitterballen, kunnen we in ieder geval vanaf volgende week weer genieten van een koud drankje op het terras. Ook merken kunnen niet wachten op de versoepelingen. Ze waren er dan ook razendsnel bij met hun inhakers op social media.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de bitterbal laten we niet zo makkelijk van ons afnemen.

Ook Heineken voelde de versoepelingen aankomen.

We zouden het niet beter kunnen verwoorden dan G’woon.

En Kwekkeboom laat de bitterbal ook absoluut niet achterwege.

De terrassen moeten er natuurlijk wel weer spic en span uit zien.

En tot slot is ook HEMA er helemaal klaar voor.

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie