KPN heft merken Telfort, XS4ALL en Yes Telecom op

KPN heeft het voornemen om de dienstverlening van deze merken op termijn verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk.

Hoofdkantoor
KPN

KPN gaat de volledige focus leggen op het merk KPN. Het voornemen is om op termijn de dienstverlening van alle merken onder de KPN-vlag verder te laten gaan als KPN. Dat meldt het vandaag in een persverklaring. Het Nederlandse telecombedrijf dat de merken KPN, Telfort (ook Telfort Zakelijk), XS4all en Yes Telecom herbergt, zegt 'de onbetwiste kwaliteitsprovider' te willen zijn met 'de beste diensten, klantenservice en netwerken'.

De ambitie is dan ook om met het KPN-merk alle klantengroepen in de verschillende segmenten te bedienen, van voordeeldiensten tot premium diensten.                                                                                                                                                              

Advertentie
advertisement

Extra voordelen

Om uitvoering te geven aan deze strategie, zegt KPN in de loop van 2019 en 2020 het KPN-merk aan te vullen met de sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. KPN: 'Voor klanten van deze merken verandert er niets.'

Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN: 'Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom. Hierdoor zijn we in staat om consumenten en ondernemers een nog betere gebruikerservaring te bieden met toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten. We starten bijvoorbeeld in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.'

Advertentie