Lidl Nederland haakt in op de Clubhouse trend en Bas Smit wordt niet vergeten

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De afgelopen weken werd er volop over gesproken op social media: Clubhouse. Dé sociale-netwerkapp voor audio-chat die ook nog eens enkel te gebruiken is op uitnodiging. Tot op de dag van vandaag verschijnt het woord 'Clubhouse' dagelijks op je tijdlijn en dus kon ook supermarkt Lidl niet achterblijven. Lidl Nederland haakte in op de trend en plaatste een bericht op Instagram.

 

Advertentie
advertisement

Onlangs plaatste Lidl Nederland dit bericht op Instagram. Clubhouse-fanaten weten inmiddels dat Bas Smit overal opduikt, maar in deze rooms is hij nog niet gespot.

Afbeelding
Afbeelding

De mensen in de comments kunnen de humor van Lidl wel waarderen.

Afbeelding
Afbeelding

En daarnaast is de caption een applausje waard.

Afbeelding
Afbeelding

Toch wordt Bas Smit niet helemaal vergeten.

Afbeelding

En dat was hem zelf ook niet ontgaan.

Afbeelding

Bas deelde het bericht in zijn Instagram story.

Afbeelding

Tot slot kunnen we wel stellen dat deze post van Lidl meer dan geslaagd is.

Afbeelding

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie