Paniek bij koffie-automaat in nieuwe Klaverblad-commercial

Het is de negende film binnen de campagne 'als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder'.

tekent voor de realisering van de campagne.

In de commercial is een werknemer te zien, die verdwaalt in het keuzemenu van een hypermodern koffie-apparaat. Dat schiet bij de directeur in het verkeerde keelgat, waarna hij het technologische wonder direct laat vervangen voor een &;gewone&; koffiemachine.

De film is één van de eerste wapenfeiten van de &;verse&; Halal-regisseur, .

Klaverblad lanceerde een jaar geleden zijn laatste commercial binnen deze campagne, met een hoofdrol voor een iets .

De commercial is sinds deze week online en vanaf aankomende maandag op televisie te zien:

Credits
Opdrachtgever: Klaverblad Verzekeringen
Bureau: BVH Identity Driven Thinking
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker
Strategie: Jeroen Kaal
Projectmanagement: Anne Britt van Uchelen
Verantwoordelijk bij Klaverblad: Jacinta Gelauff, Olof de Jong, Peter Paul Barth
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Wim van der Aar
Producer: Judith Engels
Editor: Ben Isaacs
RTV producer bureau: Violet van der Straaten
Geluid: Soundcircus, Feike de Wit

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie