Pepsi herstelt ‘likkebaardend lekker lessend’ wereldwijd in ere

Frisdrankmerk Pepsi gooit het roer om en positioneert wereldwijd met ‘For the love of it’.

Cola cravin
Pepsi

Pepsi verruilt de global pay-off ‘'Live for now' voor 'For the love of it'. De begeleidende commercial heeft wel iets weg van de televisiereclame uit de jaren ’70 die Pepsi op de Nederlandse televisie werd uitgezonden. Het rap-achtige liedje ‘Likkebaardend lekker lessend (…)’ lijkt nogal op het ‘Lip smackin, fizzy sippin’ uit de nieuwe commercial:

Advertentie
advertisement
PEPSI ‘FOR THE LOVE OF IT’ – LIPSMAKIN

Meezinger

Dit is de commercial die die meeste ‘jongeren uit de jaren ’70’ nog kunnen meezingen:

Pepsi-nostalgie

Los van de nieuwe pay-off en commercial, heeft ook de visuele identiteit van het merk een opfrisser gekregen. Of ‘For the love of it’ ook letterlijk in Nederland uitgerold wordt, (of dat we een hernieuwde versie van ‘Likkebaardend’ krijgen), is niet bekend.

 

Nadere verslaggeving volgt later

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Gerben Busch
Kwam die niet uit de koker van Jim Prins? Mooi eerbetoon.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie