T-Mobile en Ali B na vijf jaar uit elkaar

Vanaf maandag bedankt T-Mobile Ali B én Brownie in een commercial.

Ali B is de afgelopen 5 jaar het boegbeeld geweest van T-Mobile, maar de twee melden dat &;aan alle mooie dingen een einde komt&;. &;Zowel T-Mobile als Ali B zijn toe aan iets nieuws en vinden het belangrijk elkaar de vrijheid te geven, om ruimte te maken voor het nieuwe.&;

Ali B werd in 2011 het gezicht van T-Mobile. 
Het merk moest een sociaal gezicht krijgen. Er zijn in vijf jaar tijd 20 commercials gemaakt. In het eerste jaar werd gelijk de Gouden Loekie gewonnen. Verder scoorden ze samen twee Effie’s, een Esprix en Spin Award

Ali B: &;Op een gegeven moment moet je verder en dit is het moment. Ik ben dankbaar dat de vijf jaar zijn gegaan, zoals ze zijn gegaan. Het voelde nooit als reclame, het voelde altijd als onderdeel van mijn waarde. Ik ben trots op de groei die T-Mobile heeft doorgemaakt. Ze hebben een heel sociaal karakter gekregen en we hebben erop gepusht dat dingen anders moesten. En dat hebben ze gefixt.&;

Randy van Essen, directeur Brand & Communications bij T-Mobile: &;Het was een gezamenlijke keuze om onze samenwerking te stoppen en allebei een nieuwe weg in te slaan. We hebben in vijf jaar tijd veel met elkaar bereikt. We hebben, aangespoord door Ali, zaken die nog niet klopten in de telecomwereld aangepakt en rechtgezet. Mission accomplished en we gaan nu verder.&;

Van Essen zegt dat Ali B niet wordt vervangen door een nieuwe hoofdpersoon. &;In onze nieuwe strategie gaan we onze dienstverlening in samenwerking met onze klanten vormgeven. Daarin heeft iedereen, onze klanten én onze medewerkers, een hoofdrol.&;

T-Mobile wil zich richten op de vooruitgang die technologie brengt in het leven van de individu en samenleving. De behoefte van de consument staat daarin centraal.


Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie