Ziggo Dome en Ziggo verlengen samenwerking met 10 jaar

De eerste tien jaar zitten erop. Het partnership wordt met eenzelfde periode verlengd.

Ziggo Dome

Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking met tien jaar. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden. Na een tienjarig partnership blijven beide partijen nog eens tien jaar aan elkaar verbonden.

Bovendien maken de partijen bekend hun samenwerking de komende jaren te intensiveren. Zo breidt Ziggo haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken. Het gaat om nieuwe muziekconcepten als 'The Tribute - Live in Concert' of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome. 

Concerttickets

Daarnaast krijgt het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, de komende jaren een prominentere rol. Klanten krijgen via Priority bij bepaalde evenementen bijvoorbeeld voorrang bij de aanschaf van concerttickets en genieten zij van andere voordelen, zoals een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie