De eerlijke selfie van Dove

Het vervolg op Dove's real beauty campagne, stelt de zelfgemaakte smartphonefoto centraal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na het succes van &;Real Beauty Sketches&; in 2013 (o.a. Grand Prix in Cannes) komt het Unilevermerk Dove wederom met een vervolg op het thema, dat zojuist het tienjarige jubileum vierde.

Nu met de selfie als centraal thema, het zelfgemaakte snapshot dat zorgeloosheid in wie je bent en hoe je eruit ziet &;to the max&; brengt. Zo lijkt dat althans. Maar de werkelijkheid van een onzeker tienermeisje is anders.

Deze brand documentaire is gemaakt door Cynthia Wade, die in 2007 een Oscar won voor de korte documentaire .

&;Selfie&; ging afgelopen zondag in première bij Sundance Institute&;s Women bij Sundance brunch in Park City, Utah.

Drie minutenversie:

Acht minutenversie:

Credits:
Client: Dove
Director: Cynthia Wade
Production Company: Recommended Media

Bron: Adweek

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie