Creatie & Campagnes

Intertoys presenteert speelgoed vanuit het perspectief van het kind

Redactie | 1 november 2017, 11:45

Nieuwe commercial keert het Intertoys speelboek binnenstebuiten.

De bedoeling van de commercial is volgens Frank de Ruwe, creatief directeur van reclamebureau Natwerk, om het speelgoed van Intertoys te presenteren vanuit het perspectief van het kind. 'Dat betekent: alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels.'.

Het resultaat is een vrolijke commercial bomvol speelgoed. Hiervoor werd het welbekende Intertoys speelboek als het ware binnenstebuiten gekeerd. De Ruwe: 'Geheel volgens de kindertraditie hebben we een verlanglijst gemaakt. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen.'

De commercial en de wisselende tag-ons zjin geproduceerd in samenwerking met Woodwork. Vanaf morgen zijn ze te zien op televisie en via online kanalen.
 

Credits
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax
Creative Agency: Natwerk 
Creative director: Marvin Koppejan
Production agency: Woodwork Amsterdam
Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegandt 
Music & Sound Design: Soundcircus 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

Mirjam van Dijk

(1 november 2017, 14:35)
Niet omdat het moet, maar omdat het kan.
Avatar

raoul

(1 november 2017, 16:16)
haters gonna hate @mirjam
Avatar

Ouder

(3 november 2017, 21:02)
Intenties zijn prima, maar het is tamelijk fantasie- en levenloos uitgevoerd. De muziek is industrieel (en geforceerd lollig, dus niet), de setting is afstandelijk, het speelgoed lijkt voornamelijk als display opgesteld. Er is nauwelijks interactie tussen het speelgoed wat zorgt voor nogal wat afstand tussen tussen het spotje en mij als kijker en ouder. Een beetje meer authenticiteit (als in echt leuk en echte belevingswereld van een kind) zou Intertoys beter passen, zowel in de spotjes als in de winkels.

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs