Those Who Can gaat internationale samenwerking aan met Ludwig

Aansluiting geeft het Nederlandse freelance collectief toegang tot wereldwijde accounts.

Ludwig is een wereldwijd werkend brand agency met kantoren in Luxemburg en Montreal en vanaf begin 2018 in Shanghai. Door samenwerkingsverbanden aan te gaan met  experts in verschillende markten, zijn zij in staat te opereren op wereldwijde accounts met werk dat wordt geproduceerd vanuit een lokaal perspectief, onder het motto 'Honor Local, create global'.

Ludwig heeft al partnerships in de VS, Engeland, Frankrijk, Luxemburg, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Zweden, Brazilië, Chili, Canada en China. Vanaf vandaag vult Those Who Can de Nederlandse afvaardiging in van Ludwig.

Those Who Can presenteerde zich vorige maand als netwerkcollectief, bestaande uit negentien freelance creatieven die stuk voor stuk hun sporen hebben verdiend in het vak. Joris van Elk, oprichter van Those Who Can. 'Voor ons is dit een uitgelezen kans om alle ervaring en expertise van ons netwerk bereikbaar te maken voor grote spelers die geloven in de kracht van een collectief. Daarnaast biedt het ons de mogelijkheid om eventueel samen te werken met gelijkgezinde creatieven vanuit verschillende landen.'

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie