Benjamin plaats vraagtekens bij Shell EasyPay-concept

Het EasyPay-concept waarmee Shell op dit moment groots naar buiten treedt, lijkt verdacht veel op het Speed Tank-idee dat het Rotterdamse Benjamin Communications al in 1993 ontwikkelde, vindt Bart Janssen, directeur van Benjamin.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Speed Tank-concept werd destijds in een persoonlijke afspraak bij Shell Nederland Verkoopmaatschappij door Benjamin gepresenteerd. De hierbij aanwezige afvaardiging van Shell reageerde enthousiast, maar zei nog niet gereed te zijn voor een dermate ingrijpend distributie- en marketingconcept. De belofte werd meegegeven dat Shell het intellectuele eigendom van de bedenkers zou respecteren, als er ooit iets met de gepresenteerde ideeën zou worden gedaan. Vandaar dat Benjamin met verbijstering heeft kennisgenomen van het Shell EasyPay-concept. De zaak is in handen gegeven van een jurist.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie