Dit zijn de 10 slechtste slogans van 2018

Zevende keer dat de slechtste slagzin van het jaar wordt gekozen, met opnieuw een aantal pareltjes.

Slechte Slogans

Voor inmiddels het zevende jaar gaat Slechte Slogans op zoek naar de slechtste slogan van jaar. Een deskundige jury heeft van alle inzendingen op de site slechteslogans.nl een selectie gemaakt van de 10. Stemmen kan hier tot 13 december.

    Advertentie

    De 10 slechtste slogans van 2018

     

    1. Ga niet zelf kutte, Bel Ronald Schutte!

     Stukadoors/schildersbedrijf Schutte (Dordrecht, Zuid-Holland)

    2. Het Solmar je vakantie zijn

    Solmar Tours (Maarheeze, Noord-Brabant)

    3. Let us oystertain you! 

    Oestercompagnie (Rotterdam, Zuid-Holland)

    4.met je fiets in de penarie? bel dan even met Harie… 

    Fietsenmaker Harrie (Posterholt, Limburg)

    5. ‘t is VERS(C)HOOR –

    Verschoor groente- en fruithandel (Ridderkerk, Zuid-Holland)

    6. Theo en Peet, voor al u electriciteet – 

    PC van der Peet (Rijswijk, Zuid-Holland)

    7. Voor ieder reetje een Aarts W.C’tje – 

    Aarts Sanitair Service (Eindhoven, Noord-Brabant)

    8. We doen wel vrouwen maar knippen ze niet

    Barbier Rogier (Laren, Noord-Holland)

    9. Wespen horren buiten

    Unilux horren (Boxtel, Noord-Brabant)

    10. Zonder ons gene plons 

    Ruimdienst Lazeroms (Onze-Lieve-Vrouw-Waver, Vlaanderen, België)

    Reacties: 3

    **Bold** _italic_
    Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
    Hans Breuker
    Ik vind het dus helemaaaaaaaal NIET 'slecht'. (Behalve 2 en 8...) Waarvoor dient een slogan? Duidelijk maken wat je doet toch? En om een gevoel op te wekken. Humor is niet te vangen, dus of dit humor is weet ik niet. Maar geef toe, een glimlachje wekt dit wel op toch? Welke verheffende electromonteur slogan kan jij opnoemen, of welke b2b slogan kan je uberhaupt opnoemen. Ik? Niet 1! En het is nog wel mijn vak...

    Het allerbelangrijkste in marketing is dat je opvalt. Dat je doelgroep net iets langer kijkt en de boodschap hopelijk blijft hangen. Wanneer je dan een versleverancier nodig hebt, denk je hoe zit het ook alweer... Vers hoor, vershoor, Verschoor! Oja, die!

    Als ik deze sloagans zie denk ik, die gasten nemen zich niet zo serieus, zijn in voor wat humor. Dan heb je mijn gunning al. Dat geldt niet voor alle mensen, maar dat is toch niet erg? Die passen dan niet bij je bedrijf.

    " ‘t is VERS(C)HOOR", is een typische cafe slogan. Je moet even kijken voordat je'm hebt. Ik vind het ballen tonen dat je dit type slogans gebruikt. Dus wat mij betreft hulde aan deze bedrijven!

    Zag vandaag weer dat Coolblue busje waar op staat: 'klopt'. Ik moest daar over nadenken. Klopt als een bus. Is toch briljant.

    Lees meer Lees minder
    **Bold** _italic_
    Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
    Klomp
    Nee, want het sluit als een bus en klopt als een zwerende vinger. Als een bus klopt klopt er iets niet.
    Lees meer Lees minder
    **Bold** _italic_
    Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
    Maurits
    Vind dit ook maar een overtrokken artikeltje. Een subjectief oordeel schrijven alsof het een feitelijk vaststelling is, krijgen mensen hiervoor betaald? Ik vind deze helemaal niet slecht bedacht (op 2,6,7 en 8 na) creatief en origineel. De standaard nietszeggende slogans die je tegenwoordig voorbij ziet komen, die totaal geen impact hebben, die zijn slecht.
    Lees meer Lees minder
    **Bold** _italic_
    Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
    Advertentie