Toyota Nederland, ING en Univé Verzekeringen in de prijzen bij Programmatic Awards 2020

Greenhouse grote winnaar.

Toyota Nederland, ING en Univé Verzekeringen zijn de winnende merken bij de Programmatic Awards 2020. IAB Nederland reikte vanmiddag in een speciale online uitzending de prijzen uit voor de beste programmatic campagnes en solutions en de grootste aanstormende talenten in de digitale industrie.

Advertentie
advertisement

Bij de bureaus was ook dit jaar Greenhouse de grote winnaar met twee awards: die van Performance Activation voor Toyota Nederland en Branding Awareness voor ING.

Programmatic Awards: digitaal, vooruitstrevend en flexibel 
De vakjury constateerde dat de vierde editie van de Programmatic Awards misschien wel de meest zichtbare ooit is. Juryvoorzitter Anne Bouwman: 'Natuurlijk is het jammer dat het grootste feest dat de Nederlandse programmatic-advertisingindustrie kent, niet op dezelfde fysieke wijze gevierd kon worden als voorgaande jaren, maar COVID-19 heeft ons wel laten zien hoe flexibel we zijn en hoe snel we ons kunnen aanpassen aan nieuwe omstandigheden. Het heeft ons uitgedaagd creatief na te denken over een nieuwe vorm. Een opzet die naadloos aansluit bij onze industrie: digitaal, vooruitstrevend en flexibel.'

Alle winnaars op een rij

Programmatic Campagne Manager 
Maurice Scholten – Greenhouse

Programmatic Rising Star 
Kefas Schut – Greenhouse

Programmatic Sales Evangelist 
Hugo Welkers – Refinery89

Campaign – Performance Activation
Wavemaker|Greenhouse – Toyota Nederland

Campaign – Branding Awareness
Mindshare|Greenhouse – ING

Campaign – Full Funnel
Traffic Builders – Organisatie Groep Zuid

Campaign – Innovative Format
Storm Digital – Univé Verzekeringen

Solutions – Tech and measurement
Annalect – AdChieved

Plaats als eerste een reactie

Advertentie