Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken

Het energiebedrijf start nieuwe ‘Energie van vandaag’ campagne om Nederlanders stap voor stap te helpen verduurzamen.

Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken
Accenture Interactive

Energiebedrijf Essent start een nieuwe campagne, ‘Energie van vandaag’, met het doel om zogenoemde ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep te trekken. Volgens Essent schieten de partijen die zonnepanelen installeren als paddenstoelen uit de grond. ‘Maar’, zo heeft het energiebedrijf zichzelf de vraag gesteld, ‘met wie ga je als huizenbezitter nou in zee?’

Dat kan volgens het merk met Essent want het belooft ‘geen geheimen te hebben’ en garandeert dat het kwalitatieve zonnepanelen legt met 25 jaar garantie. De campagne is ontwikkeld door Accenture Interactive.

De energieaanbieder zegt dat het Nederlanders wil helpen stap voor stap te verduurzamen. 

De commercial

Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken

Freek-reeks

De commercial is de derde in de reeks met Freek en wordt uitgerold op tv, online en outdoor. 

Lees ook: Monteur Freek moet verduurzaming laagdrempeliger maken

Credits:

Bureau: Accenture Interactive

Productie: Holy Fools

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie