Annemarieke de Haan (Unilever) Young Captain 2013

Annemarieke de Haan, Vice President Marketing Refreshment en Home & Personal Care bij Unilever, is de winnaar van de Young Captain Award 2013.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Haan ontving gisteravond de award uit handen van de juryvoorzitter, Minister van Economische Zaken Henk Kamp, tijdens de finalebijeenkomst op Paleis Het Loo.

De Young Captain Award wordt jaarlijks toegekend aan de 'Captains of Industry van morgen', ofwel een businessleider die in een vroege fase van zijn of haar carrière al een grote invloed op de eigen onderneming heeft, en een duidelijke visie heeft op economisch en maatschappelijk vlak. De Haan werd verkozen boven twee andere jonge zwaargewichten uit het bedrijfsleven: Bram van Cann, Engineering Director bij SBM Offshore, en Fleur Dujardin, commercieel directeur bij Delta Lloyd Groep. Ze wint een op maat gemaakt netwerk- en opleidingsprogramma.

De 37-jarige De Haan viel bij de jury op door haar resultaatgerichtheid, veelzijdigheid en oprechte bevlogenheid. De Haan is verantwoordelijk voor de omzet en marketing van ruim 25 merken van Unilever zoals Andrelon, Axe, Robijn, Magnum, Ola, Dove en Zwitsal. In deze functie maakt zij deel uit van de Unilever Benelux Board. Dagelijks geeft zij leiding aan ongeveer vijftig medewerkers in het marketingteam in Nederland en België.

De Haan begon haar carrière in 1999 als category manager wasmiddelen Nederland bij Unilever. Daarna was ze brandmanager Robijn Nederland, marketingmanager Hair Care Nederland, marketingdirecteur Hair Care Europa (Parijs, Frankrijk) en marketingdirecteur Home & Personal Care Benelux.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie