Nederlands Visbureau start publiekscampagne 'Vis 't uit'

Het Nederlands Visbureau is gestart met de voorlichtingscampagne ‘Vis ’t uit’, die de kennis van de consument over verantwoorde vis moet vergroten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne informeert consumenten over de visserij, kweek en verwerking van vis, schaal- en schelpdieren. De campagne wordt gevoerd via het magazine , advertenties in publieksbladen, online informatie en filmpjes op , internetbanners, activiteiten op en en een roadshow.

Het magazine is gratis verkrijgbaar bij alle visverkooppunten in Nederland en wordt met een aantal damesbladen meegestuurd en uitgedeeld tijdens de roadshow. De roadshow staat in 2013 op een aantal visserijdagen en culinaire evenementen, waar het verhaal over verantwoorde vis via een audio/video tour wordt verteld.

Het bewustzijn rondom duurzame vis bij de Nederlandse consument neemt toe. Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat vis op een verantwoorde manier wordt gevangen of gekweekt. Slechts één op de tien Nederlanders houdt zich niet met dit onderwerp bezig, zo blijkt uit een door GfK uitgevoerd onderzoek voor het Nederlands Visbureau.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie