Overslaan en naar de inhoud gaan

Maurice Ridder head of retail media bij Basic-Fit

Hij werkte de laatste achttien jaar in diverse functies bij SBS / Talpa Media Solutions.
maurice ridder
Maurice Ridder.
maurice ridder
Maurice Ridder.

Maurice Ridder is aangesteld als de nieuwe head of retail media van Basic-Fit. Hij wordt verantwoordelijk voor 'de verdere uitrol van retail media' van de fitnessketen, die 238 filialen in Nederland telt. 

related partner content for mobile comes here

Ridder werkte de laatste achttien jaar bij SBS / Talpa Media Solutions. Bij het mediabedrijf bekleedde hij diverse leidinggevende functies voor de afdelingen special advertising en branded content, de laatste vijf jaar als director business development.

Veel fragmentatie

Vanwaar na al die jaren de stap van media naar retail media? Ridder: 'Televisie en radio blijven mooie mediakanalen, maar er is veel fragmentatie in het medialandschap. Bij mijn nieuwe werkgever zie ik veel kansen. Ik ben aangenaam verrast door de schaal van het aantal clubs en de mogelijkheden die het bedrijf op nationaal en internationaal niveau te bieden heeft.'

Basic-Fit heeft 1.400 sportschoolketens en 3,75 miljoen leden in zes landen verspreid over Europa en is daarmee de grootste fitnessketen van dat continent. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in