Overslaan en naar de inhoud gaan

Boris Veldhuijzen van Zanten (TNW): 'Advertising gaat steeds meer over mensen'

Nils Adriaans interviewde in Cannes Boris Veldhuijzen van Zanten voor Adformatie en de Embassy of Dutch Creativity.
Miniatuurvoorbeeld
© -

Nils Adriaans sprak in Cannes met Boris Veldhuijzen van Zanten. Zijn TNW is partner van de Embassy.

Thema's: hoe ziet Veldhuijzen van Zantens week in Cannes eruit en wat viel hem tot nu toe op? 'De speech van Marc Pritchard over diversiteit inspireerde me.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in