Overslaan en naar de inhoud gaan

De doorbraak van de VR bril komt eraan

Is de driver van de VR-bril het vluchten uit de realiteit van het openbaar vervoer? Tijd voor goede content.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren kwam een tweet voorbij van Linda Duits. Ze zat in de trein en had last van ‘onsmakelijke’ gedragingen van haar overburen in het stoeleneiland. Ik kon me er veel bij voorstellen en grapte met de :

related partner content for mobile comes here

 

Zoals vaak bij dergelijke gedachtes komt ergens vandaan. Heel direct was het misschien wel getriggerd door een foto die een paar dagen daarvoor rondging op :

Maar ik denk dat het meer is dan een leuke kwinkslag. Zelf experimenteerde ik met de en heb ook een aangeschaft. Uiteraard. En vooral die laatste doet iedereen die ‘m opzet verbaasd staan over de impact. Juist in combinatie met de simpelheid, de combinatie met een standaard telefoon. De bril die op de foto wordt gedragen is die van , die is.

Volgens mij zou het best wel eens snel kunnen gaan met de VR-bril, juist in hele specifieke situaties en omgevingen als de trein of vliegtuig. Nu sluit iedereen zich op in de telefoon, een kleine stap om de VR-bril op te zetten. Het is een teken van onze veranderend begrip van realiteit. Maar daarover een andere keer.

Het mist nu alleen nog aan goede content. Veel is nog experimenteel. Er liggen veel kansen om korte verhalen te vertellen. Zoals Snapchat nu opnieuw aan het uitvinden is, ben ik benieuwd of we snel een dienst krijgen die de materiaal wordt.

Ik ben benieuwd. Ondertussen stop ik de Cardboard in m’n tas als ik met de trein ga.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in