Een belangrijk onderdeel van deze campagne is een aantal films waarin Discovery-persoonlijkheden de kijker vertellen hoe zij hun wereld hebben vergroot en hoe zij andere mensen hierbij helpen.
Ook wordt de kijker uitgedaagd met 25 micro-challenges. Op discovery.nl staan alle uitdagingen benoemd, enkele voorbeelden zijn: ‘Vind goud’, ‘Ren je eigen obstacle run’, of ‘Vang je eigen voedsel’. Kijkers maken door deelname onder andere kans op een sneeuwscootersafari in Lapland.
Alco de Jong, VP Country Manager Discovery Networks Benelux: ‘Make your World Bigger belichaamt het DNA van Discovery. Door onze presentatoren te vragen wat hen motiveert, hopen we onze kijkers te inspireren om hun horizon zelf te verbreden.’
Discovery Channel daagt kijker uit met 25 micro-challenges
Ter ere van het 25-jarige bestaan in Nederland komt Discovery Channel met een marketingcampagne waarbij de zender kijkers uitdaagt hun…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu