Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio Veronica vernieuwd: Niet stil te krijgen

Radio Veronica begint vandaag een crossmediale campagne om de nieuwe koers te ondersteunen. De pay-off is: 'Niet stil te krijgen'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne - ontwikkeld in samenwerking met Brand New Telly. - duurt de hele maand september. Vanaf vandaag is Jeroen van Inkel, de dj die terugkeert op het oude nest, te zien in het straatbeeld van Nederland (abri’s, Hoog Catharijne Utrecht - 1 megavlak -, Megamasten, toiletreclame). Verder worden magazines, dagbladen, tv en online video ingezet. Een online campagne is zichtbaar op verschillende nieuwssites en mobiele apps.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Het uitgangspunt voor het nieuwe Radio Veronica is ‘Making memories now’. Wouter van der Pauw van Brand New Telly zegt daarover: ‘Herinneringen toevoegen aan het leven van de luisteraars. Samen met hen gaan kijken naar de grote momenten in je leven, en echt unieke content maken die verder gaat dan alleen radio.’ 

Zenderbaas Niels Hoogland: ‘Veronica was altijd een challenger. Dat gevoel willen we weer terugbrengen. Veronica is altijd een merk geweest dat zich richtte op een brede groep mensen en sprak over de top van de populaire cultuur.’

Het hele interview over de nieuwe koers van Radio Veronica is te lezen in het nieuwe nummer van Adformatie, dat vrijdag a.s. uitkomt.
 


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in