
De campagne - ontwikkeld in samenwerking met Brand New Telly. - duurt de hele maand september. Vanaf vandaag is Jeroen van Inkel, de dj die terugkeert op het oude nest, te zien in het straatbeeld van Nederland (abri’s, Hoog Catharijne Utrecht - 1 megavlak -, Megamasten, toiletreclame). Verder worden magazines, dagbladen, tv en online video ingezet. Een online campagne is zichtbaar op verschillende nieuwssites en mobiele apps.
Radio Veronica - Niet stil te krijgen
Het uitgangspunt voor het nieuwe Radio Veronica is ‘Making memories now’. Wouter van der Pauw van Brand New Telly zegt daarover: ‘Herinneringen toevoegen aan het leven van de luisteraars. Samen met hen gaan kijken naar de grote momenten in je leven, en echt unieke content maken die verder gaat dan alleen radio.’
Zenderbaas Niels Hoogland: ‘Veronica was altijd een challenger. Dat gevoel willen we weer terugbrengen. Veronica is altijd een merk geweest dat zich richtte op een brede groep mensen en sprak over de top van de populaire cultuur.’
Het hele interview over de nieuwe koers van Radio Veronica is te lezen in het nieuwe nummer van Adformatie, dat vrijdag a.s. uitkomt.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Veronica_Jeroen1.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid