Overslaan en naar de inhoud gaan

Google start advertentieverkoop voor derden

Google begint binnenkort met de verkoop van advertentieruimte op sites van derden. De zoekmachine begeeft zich met dit nieuwe model op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ‘content-targeted advertising’ borduurt Google voort op het Adwords Select-model dat het al geruime tijd aanbiedt. Adverteerders kunnen hierbij op een zoekterm hun reclame laten verschijnen naast de zoekresultaten, zowel bij Google zelf als bij de partners van Google, zoals portals. Met het nieuwe model biedt Google deze manier van adverteren ook aan op sites van anderen; de advertenties verschijnen naast de content waarop ze afgestemd zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in