Overslaan en naar de inhoud gaan

IAB Nederland zet Programmatic Awards om naar het nieuwe digitale normaal

Uitreiking op 3 september.
Programmatic awards

De precieze vorm van de digitale Programmatic Awards wordt op een later tijdstip bekendgemaakt. Na 5 juni buigt de vakjury zich over de inzendingen en stelt de shortlist samen. De uiteindelijke winnaars worden donderdag 3 september bekendgemaakt.

Wendy Pouw, directeur IAB Nederland: '
We maken van de nood een deugd en grijpen deze situatie aan om de Programmatic Awards digitaal vorm te geven. Een opzet die ook naadloos aansluit bij onze industrie: digitaal, vooruitstrevend en flexibel.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in