Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam wil imago verbeteren

Onder de slogan 'Rotterdam Durft' begint de gemeente Rotterdam een campagne om het imago van de stad te verbeteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek blijkt dat veel buitenstaandersRotterdam zien als kille havenstad waar weinig te doen is. De gemeente besteedt de komendejaren 1,2 miljoen euro aan de campagne om dat beeld recht te zetten.

Het Rotterdamse reclamebureau ARA Groep is ingehuurd om de stad beter te verkopen. Hetbureau bedacht de themaregel 'Rotterdam Durft'. "We durven bruggen en hoge gebouwen neerte zetten, skatebanen aan te leggen en de discussie over grootstedelijke problemen aan tezwengelen. We komen er alleen zo weinig voor uit", aldus donderdag C. Ketting van hetOntwikkelingsbedrijf Rotterdam. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in