Aanleiding voor dit initiatief is de grote onduidelijkheid die er volgens De Hypotheker bij veel consumenten is ontstaan over nieuwe en gewijzigde bestaande regels die van invloed zijn op het verkrijgen van een hypotheek. Ook werden eerder maatregelen aangekondigd die vervolgens werden uitgesteld.
Vier weken lang organiseert De Hypotheker Twittersessies (#woonvraag) waarbij deskundigen vragen van consumenten beantwoorden. Daarnaast is op de website een dossier te vinden, waarin alle nieuwe regels worden uitgelegd. Bijvoorbeeld over een aantal ‘ingrijpende’ nieuwe regels die per 1 augustus van kracht zijn.
Op is een actueel dossier te vinden van de verschillende maatregelen en discussies die steeds weer in de media opduiken. Ze worden er allemaal duidelijk uitgelegd. Bovendien kan de consument er berekenen wat elke maatregel voor hem persoonlijk betekent. Wie persoonlijke hulp wil kan terecht op een van de vestigingen van De Hypotheker. Daar beantwoorden de adviseurs persoonlijk alle vragen en geven inzicht in de individuele mogelijkheden.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu