Het Register voor Marketeers bestaat elf jaar. Het maakt marketeers, die binnen hun professie tot de top behoren, herkenbaar voor iedereen binnen en buiten het marketingvak. Het RM wil zich ontwikkelen naar een dynamisch netwerk van ervaren marketeers, werkzaam op hoog strategisch managementniveau, die met elkaar ideeën uitwisselen en uitdragen over de toekomst van het marketingvak.
De nieuwe leden zijn:
Clem Dickmann (senior adviseur-eigenaar DealerSupportNet)
Harry Stol (hoofd account management Siemens en voorzitter van de SMA)
Matt van der Poel (managing partner Fresh Forward)
Eric Waarts (bijzonder hoogleraar marketing & competition, Erasmus Universiteit Rotterdam)
Pieter Geelhoedt (directeur/eigenaar Q-intens)
Marc van Eck (managing partner Business Openers)
Jaap Gillis (voorzitter van de directie Amstelland Vastgoed en Groepsdirecteur Amstelland Development)
Andy Mosmans (ex-Philips en FHV/BBDO)
Felix Tenniglo (directeur marketing & verkoop Centraal Beheer Achmea/FBTO).

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu