
De ombouwoperatie start in april in Kerkrade, Maastricht, Zwolle, Raalte en Amersfoort. In 2009 volgen nog eens 150 tot 200 vestigingen, meldt het Nederlands Dagblad.
Kruidvat wil de winkel vooral overzichtelijker maken en pakt de overvolle gangpaden aan. Dat was de grootste ergernis van de consument. Dozen, pallets of manden met aanbiedingen in het gangpad zijn in de nieuwe winkelformule niet meer te zien.
Vacatures
Communicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepKruidvat stopt zijn filialen al jaren vol met actieartikelen die niet tot het assortiment van een drogisterij behoren. ‘Die aanbiedingen zijn een sterke trekker voor de winkel. Maar we zijn doorgeslagen, het moet wel een drogisterij blijven’, zegt directeur Gerard van Breen.
Alleen het uiterlijk en de indeling van de winkels verandert. De prijzen blijven hetzelfde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid