Marketing Technology

P&G geeft 100 miljoen dollar minder uit aan digitale reclame en dit kun je daarvan leren

, redactie | 2 augustus 2017, 16:51

De discussie over de waarde van digitaal adverteren laait op.

Het nieuws over de online advertentiebestedingen van Procter & Gamble (P&G, o.a. Pampers en Head & Shoulders) leidt ertoe dat een oude discussie over de waarde van digitaal adverteren oplaait. ‘Zie je wel, digitaal adverteren werkt niet’ versus ‘P&G krijgt nog spijt, digitaal advert...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items P&g Procter And Gamble programmatic

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers