Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Andy Mosmans

Lees meerLees minder
  • De BBB-vlag
    Shutterstock
    Blog / 24 March 2023 - 10:48

    BBBranding, een gouden Effie in het verschiet

    Wat de BBB veel beter begrijpt dan de rest van de partijen, is dat branding er ook als politieke partij toe doet.

  • Shoot!
    Shutterstock
    Blog / 19 January 2022 - 16:50

    Shoot the messenger

    Misschien is het tijd dat (niet alleen) merken, maar ook degenen die er voor werken (als boodschappers) hun verantwoordelijkheid nemen.

  • Blog / 16 March 2021 - 16:48

    De veranderende koffiecultuur van China

    In korte tijd heeft koffie in het van oudsher meer op thee georiënteerde China een enorme vlucht genomen, met name de specialty coffees.

  • Andy Mosmans
    Blog / 1 February 2021 - 11:05

    De branding trends voor 2021

    Aan de hand van 9 aandachtspunten wordt duidelijk hoe merken - 'post-pandemic' - kunnen werken aan meer toekomstaandeel in 2021.

  • Branding Class Beijing
    Blog / 28 December 2020 - 12:46

    Made in China maakt plaats voor create(d) in China

    Wie doceert, leert en creëert. Vandaar dat Andy Mosmans graag de interactie met studenten aangaat. Meest recent in China.

  • Kennedy's visionaire beeld inspireerde en stimuleerde talrijke onderzoekers om het onmogelijke mogelijk te maken.
    Blog / 10 December 2020 - 9:09

    Verwoordingskracht

    Iedereen kent het woord verbeeldingskracht, het begrip verwoordingskracht krijgt echter veel minder aandacht.

  • Bureaus / 30 October 2020 - 7:54

    Giep Franzen was geen Mad Man, maar een Merk Man

    Ontelbare professional laafden zich aan de kennis van de recent overleden reclamelegende Giep Franzen, schrijft Andy Mosmans.

  • Blog / 10 August 2020 - 14:40

    Identity is destiny

    Nu de wereld, mede door corona, versneld digitaliseert, dienen bedrijven meer dan ooit werk te maken van hun identiteit.

  • Beeld uit de nieuwe campagne van Nike, You can't stop us
    Blog / 5 August 2020 - 9:30

    The medium is not the message

    Media hebben niet alleen aan bereik, maar bovenal aan betekenis ingeboet, in mindere mate geldt nog: 'the medium is the message'.

  • Andy Mosmans
    Andy Mosmans
    Blog / 23 June 2020 - 15:38

    Don't think different

    Discriminatie gaat, net als branding, over onderscheid maken. Hoe speelt beeldvorming een rol en vindt betekenisgeving eigenlijk plaats?

  • Blog / 11 March 2020 - 9:45

    Moeder natuur heeft een branding-probleem

    Ze wordt veelal als slachtoffer gezien van de door mensen veroorzaakte klimaatcrisis, in plaats van als krachtige oplossing.

  • 123RF
    Blog / 5 August 2019 - 14:32

    De energietransitie als wenkend perspectief

    Als het gaat om de energietransitie moeten we niet een functionele negatieve insteek kiezen, maar een emotionele positieve.

  • Blog / 26 June 2019 - 10:09

    Al bestaat het merk Nederland niet echt, toch hechten we er (terecht) veel waarde aan

    Het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) onderzocht de beleving van onze nationale identiteit.

  • Gele hesjes-protest in Maastricht
    ANP
    Blog / 8 January 2019 - 16:00

    Hoe consumenten merken maken én breken

    Ook consumenten kunnen, individueel of collectief, een ‘dent in the universe’ veroorzaken.

  • Blog / 6 November 2018 - 17:36

    Dharavi, het luxemerk uit de sloppen van Mumbai

    Dharavi, het luxe sloppen merk uit Mumbai in India bewijst dat The Right to Brand er voor iedereen is. Van No Logo naar Pro Logo.

  • Blog / 28 September 2018 - 14:52

    Identity is image

    De veelal zonnige kant van ons leven die we delen op social media, geeft niet alleen anderen een positief beeld, maar ook onszelf!

  • Alibaba-topman Jack Ma bij de 'Annual Party' 2017
    www.alibabagroup.com
    Blog / 10 July 2018 - 16:46

    Van Made in China naar Create in China

    In China verschuift de focus van productie naar branding. Wel iets om rekening mee te houden.

  • Blog / 7 February 2018 - 16:00

    Het merk Mens

    Ook in de opvolger van zijn wereldwijde bestseller Sapiens, besteedt Yuval Noah Harari wederom op een geniale manier aandacht aan hoe wij als mensen zin geven aan de wereld, het leven en aan onszelf. En hoe wij in de toekomst waarschijnlijk ook letterlijk onszelf verder gaan creëren en optimaliseren. Vandaar de titel Homo Deus. Een kleine geschiedenis van de toekomst. Over de mens-god.

  • Blog / 28 December 2017 - 13:00

    Dit zijn dé Branding Trends voor 2018 volgens Andy Mosmans

    Ook voor het komend jaar geeft Mosmans zijn visie op een aantal komende - en blijvende trends in branding.

  • Blog / 30 August 2017 - 16:15

    Merken bestaan niet

    Het zijn ‘hardwired’ associatienetwerken in het brein.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media