Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Julian Stevense

Lees meerLees minder
  • premium
    Einstein, Ghandi en Steve Jobs
    Merkstrategie / 9 May 2023 - 13:30

    Positioneer marketing als dé oplossing voor organisatieproblemen

    Leiderschap is een van de meeste gebruikte en misbruikte termen van deze tijd. Maar wat is het nu eigenlijk?

  • Blog / 24 February 2023 - 11:25

    5 tips om te zorgen dat marketing binnen de organisatie wél serieus wordt genomen

    Hoe breng je marketing binnen de organisatie en boardroom op een hoger plan? Nyenrode-docent Julian Stevense geeft 5 adviezen.

  • Julian Stevense
    Partnerbijdrage / 20 January 2021 - 14:20

    Waarom Brand Strategy de meest belangrijke marketingvaardigheid is

    [advertorial] Eind vorig jaar werd Brand Strategy in de ‘2020 Gartner CMO Spend Survey’ aangewezen als belangrijkste marketingvaardigheid

  • premium
    123rf
    Merkstrategie / 6 May 2020 - 16:45

    Marketeers, zo help je je merk (en eigen afdeling) sterker uit de crisis te komen

    Organisaties in crisistijd voelen de druk van het korte-termijnsucces. Maar hoe versterken marketeers hun merken en posities gestructureerd?

  • premium
    Hard nadenken
    123rf
    Merkstrategie / 10 February 2020 - 17:40

    Probleemdenkles: In drie stappen naar de oplossing

    Merken bewijzen zichzelf een dienst wanneer ze in problemen denken. Het slot van een drieluik door merkstrateeg Julian Stevense.

  • premium
    123rf
    Merkstrategie / 11 December 2019 - 16:33

    Het merk als probleemoplosser

    Merken bewijzen zichzelf en klant een dienst door in problemen denken, zegt Julian Stevense in deel 2 van zijn drieluik over probleemdenken.

  • premium
    Merkstrategie / 12 November 2019 - 9:58

    Zo doorgrond je het ware merkprobleem

    Merken bewijzen zichzelf en hun doelgroep een dienst als ze in problemen denken, zegt Julian Stevense in een drieluik over probleemdenken.

  • Einstein, Ghandi en Steve Jobs
    Campagnes / 6 February 2019 - 12:57

    Hoe zou de Super Bowl er hebben uitgezien als Steve Jobs niet de toon had gezet in 1984?

    Steve Jobs veranderde het niveau van commercials tijdens de Super Bowl. Voor altijd.

  • Effectiviteit / 4 February 2019 - 14:24

    Hoe Kinderen voor Kinderen zorgt voor trauma’s bij volwassenen

    Over de tekst van een volstrekt belachelijk lied en de impact van negatieve communicatie.

  • Purpose Marketing / 21 January 2019 - 14:34

    Waar het misgaat in de Gillette-reclame over toxic masculinity

    Er is nu eenmaal verschil tussen seksuele intimidatie en een mislukte versierpoging.

  • 123RF, 46316748 (L)
    Digital transformation & tech / 12 December 2018 - 10:43

    Waarom concurreren reclamebureaus op hun zwakste en meest ongeloofwaardige eigenschap?

    Reclamebureaus moeten voorkomen dat ze hun creativiteit straks met het badwater weggooien.

  • 123RF
    Commerce / 28 November 2018 - 11:44

    Waarom gaat Nederland plat voor het Black Friday prijsgeweld?

    Mensen zijn niet altijd op zoek naar de allerlaagste prijs. Maar ze willen wel altijd het gevoel hebben dat ze niet teveel betalen.

  • Merkstrategie / 12 November 2018 - 16:34

    Consistentie en gedrevenheid geven groei aan het merk Max Verstappen

    Mensen houden nu eenmaal van merken die ergens voor staan en dat ook durven uitspreken.

  • Merkstrategie / 25 October 2018 - 15:02

    Wie kun je nog vertrouwen?

    Is het nakomen van afspraken nog wel van deze tijd? Het leek er de afgelopen weken op alsof ons woord steeds minder waard wordt.

  • Merkstrategie / 1 October 2018 - 12:14

    Marketeer moet zich meer open stellen voor andere meningen

    Mark Ritson laat in zijn reactie op Byron Sharp zien hoe je met respect van mening kan verschillen.

  • Protest tegen Ryanair
    ANP
    Reputatiemanagement / 13 September 2018 - 15:58

    Mensen vergeven merken veel hufterig gedrag, totdat het henzelf raakt

    Kreeg je vroeger klappen voor hufterig gedrag, tegenwoordig applaus. Hoe ver kun je gaan merk voordat je wordt afgestraft?

  • Shutterstock
    Merkstrategie / 21 August 2018 - 16:17

    Fake it till you make it

    Een leven vol perfectie is een kwestie van perceptie.

  • Italiaanse ober bij Florian, Piazza Marco, Venetië
    Wikimedia Commons, Schölla Schwarz
    Merkstrategie / 6 August 2018 - 14:23

    Een merk geeft het vakantiegevoel, en de klant verliest zijn verstand

    Waarom laten we ons beledigen door Franse, Italiaanse of Spaanse obers en betalen we 10 euro of meer voor een koffie of glaasje fris?

  • Het merk Zlatan
    Wikimedia
    Blog / 19 July 2018 - 13:27

    Het WK merkbouwen

    Ibrahimović' eis om bij PSG te blijven voetballen: ‘Vervang de Eiffeltoren door een beeld van Zlatan.'

  • premium
    Het Axe-efffect
    Axe
    Gedragsverandering / 28 May 2018 - 17:07

    Hoe je gedrag verandert met harde data en een emotionele belofte

    Door de rationele data van de markt te koppelen aan de emotionele belofte van het merk, creëer je voorkeur in het brein van de doelgroep.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media