De nieuwste campagne draait om vaker samen tijd doorbrengen, met speciale aandacht voor een familiefunctie de McDonald's-app.
De drie oprichters hebben totaal meer dan dertig B2B-bedrijven geholpen om te groeien en bundelen nu de krachten.
De nieuwe advertentiemethode moet adverteerders in staat stellen om gebruikers te bereiken zonder third-party cookies.
De ruim tweehonderd Udacity-medewerkers gaan Accenture-klanten trainen in het gebruik van artificiële intelligentie (AI).
De marktplaats moet de omzet uit online verhogen van ongeveer dertig naar vijftig procent.
Het communicatiebureau verwierf een jaar geleden een minderheidsbelang in het Duitse Westend Medien, en nam snel erna het hele bureau over.
Cheil heeft al een eerste activatie verzorgd voor het Nederlandse familiebedrijf.
'De tools die je nu hebt voor online marketing, zijn niet de tools die je in de toekomst nodig hebt', licht een andere topman toe.
De vernieuwingen zijn vanaf maart beschikbaar in de Verenigde Staten en komen volgens een woordvoerder ook naar Nederland.
PR-medewerkers 'appen' ook steeds minder met journalisten, zo blijkt uit het onderzoek onder honderden journalisten en PR-professionals.
Met de expertise en het platform van Vizio wil Walmart groeien in retailmedia en connected tv.
De bureaus gaan nauwer samenwerken in Nederland en België om bestaande en nieuwe klanten beter te bedienen.
Wie boosts afneemt via een iOS-app, betaalt vandaag dertig procent meer. Meta vreest afhakende adverteerders, heeft daarom een alternatief.
'Hoe pijnlijk het ook is om toe te moeten geven: dit is niet houdbaar', schrijft hoofdredacteur Wout Funnekotter aan zijn lezers.
Het aantal partners dat de plantaardige week steunt, neemt voor het tweede jaar op rij af. Initiatiefnemer Isabel Boerdam geeft uitleg.
Kloek is oprichter van Big Shots en voormalig partner bij Makerstreet.
De toetsenbord-app Facemoji heeft veel jonge gebruikers, en die gaan nu interactie aan met de artificiële intelligentie van Microsoft.
Adobe Express integreert de AI-tool van TikTok die creatievelingen informatie geeft over trends op TikTok.
Een nieuw algoritme heeft geholpen om nepreviews beter te detecteren, meldt Google.
De Nederlandse missie kent drie doelstellingen, waaronder het leren van koplopers in creative tech en immersive experiences.