De twee ondernemers willen de advertentiebudgetten van merken voor audio beter benutten dan bestaande partijen.
Het jaarlijkse onderzoek, uitgevoerd in elf landen, kent een Nederlandse top drie. De onderzoeker deelt ook conclusies.
Ten minste één grotere partner wil niet langer geld verdienen aan Bitvavo, dat deze dagen veelal negatief in het nieuws is.
De Nederlandse bureaugroep zegt hard te groeien. Lynch mag meehelpen die groei voort te zetten.
De Amerikaanse overheid en acht staten willen dat Google advertentieonderdelen afstoot en een schadevergoeding betaalt.
Tonny Media werkt al samen met Art19 voor podcasthosting en verwelkomt Acast als tweede partij.
Talent is schaars, dus Publicis Groupe kiest een nieuwe tool om zichzelf in de kijker te spelen.
Een deel van die oplossing bestaat uit de introductie van een duurder, reclamevrije abonnement.
Het Nederlandse YouTube-bureau stelt ook de medeoprichters en managing director voor.
Milka heeft zijn chocolade vernieuwd en zet een grootse campagne met Snelle op om de aandacht te trekken.
De adviesraad van de socialmediabedrijven raadt een koerswijziging aan. Die kan interessant uitpakken voor adverteerders.
Managing director Robert Franke geeft uitleg over de totstandkoming, werking en ambities van het initiatief van uitgeverijen.
De marketingtopvrouw deelt inzichten in een webinar om vakgenoten te inspireren.
Het rapport noemt kunstmatige intelligentie als één van de trends van de komende jaren.
Het platform heeft voor 2023 contentsamenwerkingen gesloten met tientallen bedrijven in de media- en sportwereld.
Publicis Groupe is de initiatiefnemer van de campagne en krijgt steun van tientallen andere merken, waaronder concurrent Omnicom.
Adverteren op smart-tv wint aan populariteit. ShowHeroes springt hierop in en hoopt merken aan zich te kunnen binden.
Het Reuters Institute for the Study of Journalism deelt inzichten uit zijn jaarlijkse onderzoek onder leidinggevenden uit de media.
Een onderzoek van Channel Factory wijst uit dat consumenten de adverteerder verantwoordelijk houden voor content rondom de reclame.
De werkgroep W3C bestaat uit techreuzen als Apple en Mozilla. Zij vrezen dat Topics minder privacyvriendelijk wordt dan Google belooft.