Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Rens Blom

Lees meerLees minder
  • Stan Steeghs en Luuk van Meijel
    Afbeelding: Spot On
    Bureaus / 27 January 2023 - 11:50

    Het Nederlandse Spot On richt zich puur op audioreclames

    De twee ondernemers willen de advertentiebudgetten van merken voor audio beter benutten dan bestaande partijen.

  • Digital transformation & tech / 26 January 2023 - 15:22

    Onderzoek roemt Hema, Bol.com en G-Star om hun digitale prestaties

    Het jaarlijkse onderzoek, uitgevoerd in elf landen, kent een Nederlandse top drie. De onderzoeker deelt ook conclusies.

  • premium
    Afbeelding: Shutterstock
    Commerce / 25 January 2023 - 16:00

    Cryptobeurs Bitvavo ziet affiliate partners afhaken: 'We worden misselijk van de communicatie'

    Ten minste één grotere partner wil niet langer geld verdienen aan Bitvavo, dat deze dagen veelal negatief in het nieuws is.

  • Matt Lynch
    Afbeelding: Dept
    Carriere / 25 January 2023 - 15:09

    Matt Lynch start als EMEA ceo van Dept

    De Nederlandse bureaugroep zegt hard te groeien. Lynch mag meehelpen die groei voort te zetten.

  • Dimarik 16 123rf
    Carriere / 25 January 2023 - 15:00

    Google aangeklaagd om monopoliepositie op advertentiemarkt

    De Amerikaanse overheid en acht staten willen dat Google advertentieonderdelen afstoot en een schadevergoeding betaalt.

  • premium
    Een selectie podcasts van Tonny Media
    Afbeelding via Tonny Media
    Digital transformation & tech / 25 January 2023 - 10:05

    Acast gaat nu ook advertentieruimte in podcasts van Tonny Media verkopen

    Tonny Media werkt al samen met Art19 voor podcasthosting en verwelkomt Acast als tweede partij.

  • premium
    Zo ziet de Metaphone eruit
    Afbeelding: Publicis Groupe
    Digital transformation & tech / 25 January 2023 - 7:00

    Zo hoopt Publicis Groupe talent te werven via de metaverse

    Talent is schaars, dus Publicis Groupe kiest een nieuwe tool om zichzelf in de kijker te spelen.

  • Afbeelding: Shutterstock
    Digital transformation & tech / 24 January 2023 - 14:00

    Musk vindt dat Twitter te veel advertenties toont en belooft dit op te lossen

    Een deel van die oplossing bestaat uit de introductie van een duurder, reclamevrije abonnement.

  • premium
    Afbeelding: Team5pm
    Bureaus / 24 January 2023 - 12:16

    Team5pm start na een pilot definitief in Scandinavië

    Het Nederlandse YouTube-bureau stelt ook de medeoprichters en managing director voor.

  • Een campagneafbeelding
    Afbeelding: Milka
    Campagnes / 24 January 2023 - 9:00

    Milka schakelt artiest Snelle in voor nieuwste chocoladecampagne

    Milka heeft zijn chocolade vernieuwd en zet een grootse campagne met Snelle op om de aandacht te trekken.

  • Een voorstander van Free The Nipple
    Foto: Shutterstock
    Gedragsverandering / 23 January 2023 - 11:00

    Facebook en Instagram geadviseerd om vrouwentepels niet langer te verbieden

    De adviesraad van de socialmediabedrijven raadt een koerswijziging aan. Die kan interessant uitpakken voor adverteerders.

  • premium
    Robert Franke
    Afbeelding: HYPR
    Digital transformation & tech / 23 January 2023 - 7:00

    Hypr wil hét landelijke advertentieplatform worden voor huis-aan-huismedia

    Managing director Robert Franke geeft uitleg over de totstandkoming, werking en ambities van het initiatief van uitgeverijen.

  • premium
    Conny Braams
    Fotografie: Suzanne Blanchard
    Purpose Marketing / 20 January 2023 - 13:00

    Conny Braams (Unilever): ‘De vraag naar creativiteit verandert niet’

    De marketingtopvrouw deelt inzichten in een webinar om vakgenoten te inspireren.

  • Afbeelding: Accenture
    Data & insights / 18 January 2023 - 15:01

    Deze vijf gedragtrends voorspelt Accenture voor de komende jaren

    Het rapport noemt kunstmatige intelligentie als één van de trends van de komende jaren.

  • Afbeelding ter illustratie
    Afbeelding: Shutterstock
    Digital transformation & tech / 18 January 2023 - 11:55

    Twitter ziet omzet kelderen en veilt het meubilair, maar verzekert zich wel van adverteerders

    Het platform heeft voor 2023 contentsamenwerkingen gesloten met tientallen bedrijven in de media- en sportwereld.

  • Arthur Sardoun tijdens een videopresentatie van Publicis Groupe
    Publicis
    Campagnes / 18 January 2023 - 11:01

    Bedrijfsleven start enorme campagne om medewerkers met kanker te steunen

    Publicis Groupe is de initiatiefnemer van de campagne en krijgt steun van tientallen andere merken, waaronder concurrent Omnicom.

  • premium
    Een smart-tv ter illustratie
    Afbeelding: Shutterstock
    Contentmarketing / 17 January 2023 - 17:02

    ShowHeroes start in Nederland met contextuele advertentievorm voor connected tv

    Adverteren op smart-tv wint aan populariteit. ShowHeroes springt hierop in en hoopt merken aan zich te kunnen binden.

  • premium
    Afbeelding: Shutterstock
    Data & insights / 17 January 2023 - 13:08

    Uitgevers steken dit jaar meer moeite in TikTok, nieuwsbrieven en podcasts

    Het Reuters Institute for the Study of Journalism deelt inzichten uit zijn jaarlijkse onderzoek onder leidinggevenden uit de media.

  • Nick Beentjes van Channel Factory
    Afbeelding: aangeleverd
    Contentmarketing / 17 January 2023 - 12:01

    Deze risico's kleven er aan adverteren rondom virale video's

    Een onderzoek van Channel Factory wijst uit dat consumenten de adverteerder verantwoordelijk houden voor content rondom de reclame.

  • Afbeelding: Shutterstock
    Privacy / 17 January 2023 - 10:07

    Grote techbedrijven keren zich tegen Google's cookie-alternatief Topics

    De werkgroep W3C bestaat uit techreuzen als Apple en Mozilla. Zij vrezen dat Topics minder privacyvriendelijk wordt dan Google belooft.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 41

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media