Reputatie & crisis / 22 AUGUSTUS 2025, 11:04:34 Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid'Was er echt niemand die vroeg: moeten we dit wel willen?' Anne Stokvis zet grote vraagtekens bij de handelswijze van Walibi Holland.
Merkstrategie / 5 JUNI 2025, 13:59:54 Fandoms zijn het nieuwe merkkapitaal: inzichten van SXSW 2025 LondenAnne Stokvis, creative director van N=5, deelt haar observaties tijdens SXSW in Londen.
Artificial Intelligence / 2 APRIL 2025, 15:04:06 Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheidAI neemt taken over, maar niet de kern van merkbouw. Creatieve impact blijft mensenwerk, zo stelt Anne Stokvis.
Digital transformation / 31 OKTOBER 2024, 12:34:00 Hatsune Miku: van software tot popsterWoensdag trad de virtuele wereldster Hatsune Miku op voor vele fans in Afas Live. Wat leert haar populariteit ons over community-building?
Merkstrategie / 5 JULI 2024, 16:51:00 Met deze marketingwet verovert Taylor Swift de wereldTaylor Swift is niet alleen een popsensatie, maar ook een powerbrand, signaleert Anne Stokvis (N=5).
Media / 4 MAART 2024, 10:57:00 Joost Klein is een van de grootste creatieven van ons landAnne Stokvis geeft Klein douze points!
Media / 11 JANUARI 2024, 15:42:00 Waarom het goed is dat KRO-NCRV X verlaatIn Nieuwsuur wordt de beslissing van KRO-NCRV om van X af te gaan laf genoemd. Onzin, volgens Anne Stokvis.
Premium Media / 22 DECEMBER 2023, 12:12:00 Hoera voor de Hema-hoofdredacteurAnne Stokvis deelt haar visie op de recente uitspraak van het Genootschap van Hoofdredacteuren over Hema en Jildou van der Bijl.
Craft / 25 OKTOBER 2023, 14:00:00 Hoe de Stones AI gebruiken als co-pilootDon’t get angry with me. De 78ste Rolling Stones single laat zien hoe AI menselijke creativiteit kan verrijken, niet vervangen.
Merkstrategie / 7 AUGUSTUS 2023, 15:41:00 De Leeuwinnen gaan als een dolle, maar waar blijft de media- en sponsoraandacht?Anne Stokvis verbaast zich over de uitblijvende aandacht van de Grote Partners van voetballend Nederland.