180 breidt contentunit uit met bureau Re-Up 

Pierre Humeau en Laurent François, oprichters van Re-Up, gaan 180 Content leiden als managing partners.

Bureau 180 breidt zijn contenttak uit met het team van internationaal socialmediabureau Re-Up, met expertise in de markt van luxe- en lifestyle merken. Oprichters van Re-Up, Pierre Humeau en Laurent François gaan 180 Content leiden als managing partners.

Re-Up werd in 2014 in Londen opgericht als een creatief bureau dat zich specialiseerde in social media en community-building binnen het segment van luxe merken. Het bureau heeft kantoren in Amsterdam en Parijs en werkt met klanten als Piaget, Hennessy, Dior, L'Oréal Professionnel Paris, Valentino Parfums, Fondation de la Haute Horlogerie en adidas.

Advertentie
advertisement

Sander Volten, global ceo 180, prijst Re-Up om de 'creatieve kracht, intelligente tools, kennis van influencial en social marketing en snelle productievaardigheden'. 

Laurent François: 'We waren op zoek naar een volgende hoofdstuk om te profiteren van de kracht van een groter netwerk om onze ideeën en campagnes verder te brengen. Onze ideeën hebben ons nooit beperkt, maar de geografie of de omvang van sommige projecten waarvoor we pitchten wel. Deze barrières zijn nu opgeheven in onze nieuwe opzet als unit 180 Content.'
 

Eerder dit jaar breidde 180 zijn internationale model uit met nieuwe kantoren en nieuwe propositie. Ook werd de komst van Pol Hoenderboom en Marc Leurs aangekondigd.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie