Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 

Het sonic branding bureau gaat de merken van de kansspelorganisatie strategisch verder uitbouwen op het gebied van muziek & audio.

Amp.Amsterdam wordt partner van Nederlandse Loterij 
Amp.Amsterdam

Amp.Amsterdam wordt vaste partner van Nederlandse Loterij. Het sonic branding bureau gaat de kansspelorganisatie, onder andere bekend van Staatsloterij, Lotto, Krasloten & Toto, ondersteunen, adviseren en begeleiden op het gebied van muziek en audio. 

Advertentie
advertisement

'Toon gezet voor de toekomst'

Dries Poels, head of marketing Nederlandse Loterij zegt dat de samenwerking alles te maken heeft met aankomende innovaties binnen het domein van audio en spraakbesturing: ‘Die innovaties hebben ook impact op de klantreis van onze spelmerken. Voor Nederlandse Loterij is sonic branding essentieel om de identiteit van onze merken in die klantreis verder te verstevigen.’ 

Joost Haartsen, founder & managing director Amp.Amsterdam voegt daaraan toe: ‘In 2020 hebben wij het nieuwe geluid van Lotto mogen ontwikkelen en hebben daarmee de toon gezet voor de toekomst. We gaan nu verder met het strategisch uitbouwen van Nederlandse Loterij haar merken op het gebied van muziek & audio.’

Lees ook: 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie