A Brand New Day kiest Storyboard voor Nederlandse lancering hard seltzer White Claw

Het Amsterdamse content marketing bureau wordt verantwoordelijk voor digitale media, de social strategie en influencers.

A Brand New Day kiest Storyboard voor Nederlandse lancering van hard seltzer White Claw

A Brand New Day heeft na een pitch gekozen voor Storyboard als partner voor de lancering van het merk ‘White Claw Hard Seltzer’. Het Amsterdamse content marketing bureau Storyboard wordt verantwoordelijk voor de lancering het merk via digitale media, onder andere via een social strategie, het distribueren van digitale content, advertising en influencers.

Na het succes in de VS, het Verenigde Koninkrijk, Ierland en Australië, waar White Claw de Hard Seltzer markt domineert wil A Brand New Day de lancering van merk in Nederland extra kracht bijzetten.

Advertentie
advertisement

'Innovatief en modern'

Martijn de Kemp, ceo Storyboard: ‘Ik ben trots dat we White Claw mogen toevoegen aan de lijst met prachtige merken waar we met A Brand New Day al jaren voor werken. White Claw is een innovatief en modern merk met een zeer hoge potentie gezien de exponentiële groei die het merk internationaal heeft doorgemaakt, plus de sterke merkvisie.’ 

' Op strategisch niveau meedenken'

Bob Valentijn, marketing manager A Brand New Day: ‘Wij werken al bijna 9 jaar samen met Storyboard voor Jack Daniel’s en hebben de afgelopen jaren diverse merken toegevoegd binnen die samenwerking. In de pitch voor de introductie van White Claw heeft Storyboard op strategisch niveau meegedacht over hoe we White Claw ook in Nederland tot een succes kunnen maken en ze hebben wederom laten zien dat ze precies begrijpen hoe de doelgroep denkt.’

Lees ook: Populaire hard seltzer White Claw nu in Nederland

Plaats als eerste een reactie

Advertentie