Viral van de week - Famke Louise's coronaproof carwash album launch

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Je kunt proberen wat je wil, maar Famke Louise maakt zichzelf onmogelijk te negeren. De zangeres heeft niet alleen meer dan 1 miljoen volgers op haar Instagram, ze geeft ook haar mening in praatprogramma’s en heeft een eigen docureeks op Videoland. De controverse is daarbij nooit ver weg. Je zou bijna vergeten dat ze tussendoor ook nog muziek maakt!

Tot gisteren dan: om haar nieuwe album 'Next' te promoten huurde Famke een enorme carwash af. Waarom een carwash? Zodat iedereen corona-proof langs kon komen rijden natuurlijk!

Advertentie
advertisement
Next album launch
Drag queens, een roze loper en discoballen in de carwash

Corona-proof experience

Bezoekers konden lekker in hun auto blijven zitten en naar het nieuwe album luisteren terwijl hun auto gewassen werd. Dat wassen ging natuurlijk niet zoals in een standaard carwash: zo was er een sensuele wasbeurt door 2 fel uitgedoste drag queens met hogedrukreinigers. Er was een enorme opblaastaart en een regenboog, overal hingen discoballen, er werd sushi uitgedeeld, en op enorme videoschermen kon je naar clips kijken van de nieuwe nummers. Tussendoor kwamen er nog meer drag queens langs. Er was zelfs een corona-proof fotomoment op de roze loper met Famke zelf, die iedereen persoonlijk begroette en naast de auto’s ging staan voor een selfie.

Onder de bezoekers spotten we een hele waslijst aan influencers en muzikanten: in de auto’s die langsreden zagen we onder andere Kalvijn, The Partysquad, Ali B, Maan, … samen goed voor nog eens een paar miljoen volgers. En allemaal druk aan het sharen uiteraard! 


Kortom: een allround, corona-proof experience die op social media onmogelijk te missen is. De kans dat je vandaag niet weet dat Famke Louise een nieuw album heeft? Die is héél klein! Check vandaag de stories van @famkelouise en @loogman_carwash om nog even mee te genieten.

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie