Intracto Group gaat verder onder nieuwe merknaam iO

De overgang van elk merk naar de nieuwe naam wordt aangekondigd als een geleidelijk proces naar 'een complete, meedenkende digitale partner.

Pieter Janssens, ceo iO

Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO. Onder deze vlag, die volgens de groep symbool staat voor infinite opportunities, wil de organisatie een volgende stap zetten in haar groeiverhaal. Daarbij zegt de groep trouw te blijven aan de uitgesproken ambitie: talent samenbrengen om klanten end-to-end te helpen in hun communicatie en digitale transformatie. 

IO wil als één groep,  één kwalitatieve, full-service partner voor de lange termijn te worden.

Advertentie
advertisement

Geleidelijke overgang naar het nieuwe merk

Het komende jaar nemen alle merken, die onder de vlag van iO varen de nieuwe identiteit over. De overgang van elk merk wordt aangekondigd als een geleidelijk proces.

Bouwen aan één bedrijf 

Volgens iO is het nieuwe merk een logische volgende stap in de missie om één bedrijf te bouwen. ‘Een proces waar achter de schermen al geruime tijd aan wordt gewerkt. Met als doel het volledig ontzorgen van klanten in al hun behoeften. Naadloos over disciplines en locaties heen met altijd de focus op de eindgebruiker.’

Pieter Janssens, ceo iO, zegt verder dat consumenten tegenwoordig een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring, eisen over alle kanalen heen. ‘De full-service, end-to-end dienstverlening van iO helpt onze klanten om op hun beurt hun klanten de beste mogelijke service te bieden. Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom richten we iO in als een complete, meedenkende digitale partner.'

iO - infinite opportunities

Infinite opportunities 

Volgens iO kunnen klanten nu makkelijker dan ooit een beroep doen op de volledige waaier aan expertise die iO rijk is, op een schaal die nodig is. Verder belooft de groep met de verschillende campussen, in onder andere België en Nederland, tegelijkertijd garant te blijven staan voor een persoonlijke aanpak, expertise en fysieke nabijheid bij klanten.

Door het talent samen te brengen op de campussen zou elke campus de nodige diverse expertises onder één dak kunnen aanbieden. Met het aanbod van die verscheidenene specialisaties en de lokale verankering wil iO de agency-cultuur wendbaar houden zonder in te boeten aan slagkracht. 

Aanbod

In de laatste jaren bracht iO meer dan 25 bureaus samen, die samen de communicatie en digitale transformatie van verschillende klanten naar een hoger niveau willen tillen. In totaal zou de groep nu meer dan 1.500 mensen in dienst hebben verdeeld over de disciplines strategie, creatie, content, marketing en technologie. De bureaugroep werkt onder andere voor merken als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.

Lees ook: E-commerce-specialist We Provide sluit zich aan bij Intracto Group

Plaats als eerste een reactie

Advertentie