Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel Aalders (CarpetRight): 'Marketeers moeten de taal van sales en van de CFO spreken'

CMO STUDIO | Bij CarpetRight is Aalders ook 'Chief Prioritising Officer': 'Het is niet de vraag wát we vandaag gaan doen, maar wat…
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
© Video en beeld: JTD Producties
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
Marcel Aalders te gast in CMO Studio
© Video en beeld: JTD Producties

In de achtste aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Marcel Aalders, CMO bij CarpetRight, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van CarpetRightén roept Aalders ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat hij dieper in op de marketingstrategie van CarpetRight.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in