Kasper van Kooten nieuwe creative director TikTokbureau Prappers

De 50-jarige acteur speelde eerder in de eerste TikTok-soap, ontwikkeld door Prappers. En dat smaakt naar meer.

Leonie Hulstein (director brand partnerships), Kasper van Kooten (creative director), Joey Scheufler (eigenaar)

Kasper van Kooten, bekend als acteur in onder meer Oogappels en All Stars, gooit het over een andere boeg en gaat bij het Amsterdamse TikTokbureau aan de slag als creative director. Hij blijft daarnaast actief in het theater en als schrijver voor film en televisie.

De nieuwe stap is een logische, zegt Van Kooten. 'Toen ik als acteur meedeed aan de eerste soap op TikTok, ontwikkeld door Prappers, viel de manier van werken van dit bureau me al op: creatief, snel, no-nonsense en met een scherp oog voor wat er speelt in de maatschappij. Die werkwijze ligt mij goed.'

Joey Scheufler, eigenaar Prappers: 'De reclamewereld verandert en vraagt om een nieuwe manier van marketing. Met de komst van Kasper kunnen we nu beter voldoen aan die veranderende hulpvraag van klanten.'

Van Kooten, zoon van Kees van Kooten en in het verleden de drummer van Acda & De Munnik, gaat drie dagen per week voor Prappers aan de slag. Hij neemt het stokje over van Scheufler, die hiervoor -naast managing director- de rol van creative director vervulde. Scheufler: 'Ja, natuurlijk is Kasper, als BN'er, een mooi boegbeeld. Maar hij is vooral goed in z'n werk.'

Prappers bedenkt TikTok-strategieën en -concepten en is producent van TikTok-video's. Ook heeft het bureau een eigen influencer-tak. Opdrachtgevers zijn onder meer Spar, de Rijksoverheid en Rabobank.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie